-->
recent

نكت طازه - النكت الجديده

recent
recent
جاري التحميل ...
recent

نكت بالعربي - ابو شادوف و ابنه موستيش و العجله

هحكيلك قصه :
الاشخاص الاب الألاش. ابو شادوف
الابن الذكي المتحضر. موستيش
قصه للضحك فقط
كان في يوم موستيش ماشي في الشارع قابل ابوه قاله ازيك يا حج الاب رد قاله هو في سلام حج و سلام لسه محجش الابن عرف ان ابوه رايق و عايز يهرج قاله ما تيجي يابو شادوف نقعد علي الاقهوه شويه عيزك في موضوع قاله ماشي تعاله و انا يا سيدي هدفع الحساب الاب خد ابنه و راحو علي المقهي انت هتشرب ايه يا موستش قاله عناب قاله و ده ليه علاقه بحلاوه روح ؟ الابن ضحك و قاله لا عناب بتاع سبيدر مان الاب تقصد الراجل العناب الابن ايوا ايوا ايوا هو ده المهم بعد اثناء ما هما بيشربو العصير ابوه قاله ها كنت عيزني في ايه قاله من الاخر كدا انا عايز عجله الاب علي ايه ما لسه بدري يا عم بعدين انا مش ورايه حاجه اصلا ولا انت رايح مشوار اصلك لو رايح مشوار هتلي معاك علبه سجاير قاله يا حج سجاير ايه احنا صيمين قاله صيمين ازاي امال الكاتب ده شربنا عصير ليه انتو اسمعو الكلام و بس .
موستيش : خلاص يا حج احنا نعتبر كتب الحته ده قبل رمضان و بعد كدا هو كتب الباقي في شهر رمضان الاب المهم ربنا يعديها علي خير صيام مش صيام المهم ان احنا ابطال المجله ده بوص يابني انا شقيت كتير و لفيت كتير و اشتغلت كل حاجه موستيش يا حج انك اشتغلت كل حاجه ده مش حاجه كويسه معني كدا انت كونت فاشل يا حج الاب همممممممممم اسحب العناب من الواد ده سوء استماع و سخريه بابا كفايه تهريج انا بجد عايز عجله يابني منا قاعد اهوه جوه دماغه (كونت هعرفك ان انا عندي عجله بس طلما غلط فيه انا مش هفهمه دلوقتي) طيب بوص انت عايز عجله عامله ازاي بوص شوفت الواد كلورس كان راكب عجله عامله ازاي يابني ده عجله نكته مسخره و الكوتشات بتعتها وسخه موستيش يا حج انت طول عمرك معودنا علي الرضا بس بجبلنا احسن حجات في الاخر هنا الاب كدا احنا خلصنا رزاله علي الكاتب ^^ ^^ يلا نرجع تاني نهرج هاححححححححم
نكته بالعربي

الاب بوص شوفت البت بنت الحاج ابراهيم الجزار ؟ قاله اه عجلتها حلوه قالو خلاص انت تعمل زي الواد تامر حسني بتاع بحبك اه و تغنلها تحت البيت لحد ما تصحبها و خد العجله بتعتها هي لفه و انت لفه ايه رئيك موستيش علي فكره انت واخد الموضوع تهريج و كل ما تيجي كلمه انك هتشتريلي العجله تقول مشقلب العربيه و المتفرجين بيضحكو عليه شكلك كدا مخبي حاجه عليه
الاب هنا اقتنع ان الكاتب ممكن يبهدله هو و ابنه عشان كدا سكت لوهله و ولع سجاره و نسي ان احنا في رمضان بردو هنا موستيش اداني سجاره و قالي متدخلش جوه دماغ ابويه تاني و نزل سلم علي ابوه و قاله فطرنا و شوفت السطر الاحمر و فين العجله بقي قاله طيب قولي نكته مضحكه و انا ادهالك
ياه راجل ؟!
طيب قول وربنا ؟!
طيب انا ماااااااااااال امي بالكلام ده ؟! انا مالي 
ده طبعا طالب مصري بيذاكر ملناش دعوه بيه عشان منعطلهوش
......... We will be continue

عن المدونة

علي جو نكت مصريه جديده و كلها فيها محتوي جميل و هنا الصندوق الاسود للنكت علي مر التاريخ اتمني مع دخولك وسط اسره نكت مصريه ان تكون سعيد و تملاء السعاده في نفوس الاعضاء

0 تعليق على موضوع : نكت بالعربي - ابو شادوف و ابنه موستيش و العجله

  • اضافة تعليق

  • الأبتساماتأخفاء الأبتسامات

    إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

    إتصل بنا

    أقسام الموقع

    حمل تطبيقنا

    زوار المدونة

    إحصائيات المدونة

    جميع الحقوق محفوظة لـ

    نكت مصريه

    2017