-->
recent

نكت طازه - النكت الجديده

recent
recent
جاري التحميل ...
recent

نكت سخيفه جديده

نكت جديده سخيفه 2019 اتمني تكون سعيد و انت بتقرأها كلها جديده و بضحك موت هتقلي ازاي سخيفه و بضحك موت هقولك كل واحد بقي و شغلته قاهم فيها انا راجل بتاع هلس و نكت انت راجل جي يضحك يبقي ده منطقطي يعني الي يحصلني يكسرني و الي ملوش سنان يضحك من غير عوجان و الي بقه فيه سنان يعوضنا عن الي كان كانت ضحكتها بتاخد كل وشها يا ذكريات يلا الله يمسيها بالخير كانت طيبه و جدعه يلا المهم نشوف مع بعض النكت السخيفه الجديده
نكت سخيفه
واحد نجار مراتو بتقله مبتدلعنيش ليه ده الحلواني بيقول لمراته يا بسبوسه يا عسليه و الفكهاني بيقول لمراته يا تفاحت قلبي يا منجه حياتي قام قالها يا مسمار مدقوق في قلبي يا منشار بيقطع في جسيمي يا بنت اللوح

نكت سخيفه
مستقبلي كل ما يقوف علي رجليه يدوخ و يقع تاني شكلو حامل

سألت فتاه حبيبها هل ستحب بنت من بعدي قال لها من سأحبها من بعدك ستكوني انتي امها (احنا ملناش دعوه بدول ) مره واحد بتسئل حبيبها انت هتعرف بنت من بعدي قال و من بعدك ليه الشرع حلل 4

في اخر الشتا قبل الي فات (اليسا) كنا بنشتري الجواكت بثمن الكوفيات (المصرين)

واحد غبي راح يتجوز وحده بنت ناس فبوها بيقوله انا هاخد منك مهر 20 الف قام الغبي قالو انا قدامي واحده بي 5.000 و كمان حامل

مره واحد راح لابوه بيقوله عايز اجوز سعاد الي فوقينا ابوه قاله مينفعش يابني انا كنت علي علاقه بامها و ممكن تكون اختك قام قاله طب هجوز حسناء الي تحتينا قالو يابني ده ممكن تبقي اختك قام قالو طيب هجوز اميره الي قدمنا قام قاله ده في الغالب اختك قام الواد زعل فراح يشتكي لامه قالتله يا حبيبي اجوز الي انت عيزها هو مش ابوك اصلا

بعد كدا لو لقيت واحد ماشي في الشارع و معاه ازازه بيبسي هنقوله تلاقي امك الي جيبهالك

نكت سخيفه

واحده لاقيه جوز جارتها بيبقي عندها كل يوم علي الساعه 8 فقالتلها ازاي بتخلي جوزيك يجيلك بدري كدا قالتلها عامله قانون بسيط البوس بيبتدي الساعه 9 اذا كان موجود او مش موجود

انا بحبك و عايز اكلمك عن نفسي انا واحد علي قد حالي هي : معلش اسفه هو بس بعد كدا عمي مات و ورثت منو فلوس كتير هي :اه كمل و بعدين

مره واحد جاب جهاز كشف الكذب فجاب ابنه و قاله كنت بتعمل ايه في الغرفه قاله كنت بذاكر قام الجهاز ضربه بالام قام الراجل قاله و انا كنت قدك مكونتش بعمل حاجه غير اني اذاكر قام الجهاز ضربه قالامين فجت مراته بتقوله بتعمل كدا ليه في ابنك قام الجهاز نزل فيها تلطيش

و تبتدي مشكلتي في الشتا مع كل شتي هي البطنيه بالطول ولا بالعرض

الطالب المصري الوحيد الي بيشيل هم المراقب اكتر من هم الماده الي عليه

سئال احدي طلاب لماذا صور الصين العظيم من اهم المعالم الاثريه لان ده الحاجه الوحيده الي عملتها الصين و لسه سليمه

  • ذهب الليل و طلع الفجر .. و الشب اتهور
  • شاف المزه قالها قشطه .. قالتله لخص
  • ماما قالتلو سيب المزه .. و خليها في حلها
  • كبر لامه وعاكس المزه .. و اتغزل في جمالها
  • راحت المزه مشرشحه لاهل .. قام الشعب سعدها
  • وادي جزات الي ميسمعش .. كلمه ماما تقولها
  • اجمل حاجه في الاغنيه انك ماشي معاها و بتلحنها

و بكدا خلصنا موضوعنا نكت سخيفه اتمني تكونو كنت سعداء معنا و النكت مش كلها سخيفه عشان متزهقوش في نكت في النص بضحك و هو المهم الهدف بتعنا ان احنا نضحكم و نخليكم سعداء و مع كل ضحك منكم بتزيد فرحتنا بمدونه نكت مصريه يلا السلام عليكم و رحمه الله و بركاتو

عن المدونة

علي جو نكت مصريه جديده و كلها فيها محتوي جميل و هنا الصندوق الاسود للنكت علي مر التاريخ اتمني مع دخولك وسط اسره نكت مصريه ان تكون سعيد و تملاء السعاده في نفوس الاعضاء

0 تعليق على موضوع : نكت سخيفه جديده

  • اضافة تعليق

  • الأبتساماتأخفاء الأبتسامات

    إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

    إتصل بنا

    أقسام الموقع

    حمل تطبيقنا

    زوار المدونة

    إحصائيات المدونة

    جميع الحقوق محفوظة لـ

    نكت مصريه

    2017