-->
recent

نكت طازه - النكت الجديده

recent
recent
جاري التحميل ...
recent

نكت مصريه جميله اوي

مرحبا بكم اعزائي الكرام في مدرن سبورت انا شكلي سخت ولا ايه اصل اعزائي الكرام بقينا مبنسمعش غيرها علي التعليق علي المبريات بس يلا انا مش هوريكم النهارده كوره لا ابسلوتلي نو انا هفركم علي نكت مصريه فاهم يعني ايه مصريه يعني ام الدنيا يعني 100 شمعه من مصر ست الكل انا مالي قلبت نتدرجي كدا ليه الموضوع ده شكلو غريب اوي و نكت جديده فالواحد لازم يزلكم شويه عشان اجيب النكت انا ولله يا باشا تعبت علي ما لمتهم المهم يعجبوكم مش مهم انا و اي حد نكدي هيقولي النكت مش ظريفه هقله خد ظريفه معاك و انت ماشي انا كاتب نكت بضحك يعني عايز سخسه في الكومنتات انتشرو في المكان دمتم بخير
و اخرت العشم في الناس خزوق مغري شفاف
نكت مصريه جميله
تدخل الحمام 10 دقائق دخول حمام + تلفون 20 ساعه دخول حمام نت واي فاي و تلفون يبقي ساعه دخول حمام و شاحن و موبيل و نت يبقي عليه العوض و منه العوض

اثنين في خماره واحد بيقول للتاني اسم حضرتك ايه بيقول ابو احمد التاني قالو انا اسمي احمد مش معقوله انت حضرتك ساكن فين قالو في الاربعين بتاع عين شمس قالو مش معقوله ده انا كمان ساكن في الاربعين يتاع عين شمس قالو طيب ساكن في عماره رقم كام قالو 7 قالو ولله بجد احنا جران بقي شقه رقم كام بقي قالو رقم 8 ده يقولو ده شقتي و الثاني يقوله ده شقتي مسكو في خناق بعض فواحد بيسئل الجرسون هما مالهم دول قالو واحد و ابنو بيجي كل يوم يسكرو هنا

تخرجت فتاه من حوالي 10 سنين فكانت تبحث عن العمل في كل مكان و طرقت كل باب من اجل العمل لم تجده بفائده و جائت فجئه مديره حديقه الحيوان بتقولها ليا عندك وظيفه انت تلبسي لبس مرات النمر عشان ماتت و و هتفضلي في القفص حوالي 8 سعات فوافقت البنت و كانت يوميا تذهب الي مكان عملها و يسعد الزوار بشكلها و في مره نسي الحارس باب الفاصل بينها و بين النمر فقترب منها النمر و قال لا تاخافي محمود لاسنس اداب

واحده عايز تختبر حب اجواز بنتها ليها الي هي بالطبع حماتهم فعملت نفسها بتغرق قدام الاول من عرسان اولادها فقفز الرجل و انقذها بعد يوم بيبوص لاقي عربيه قدام الشقه و قالتلو ده هديه من حماتك جت ادام الثاني و نطط قام سبها تغرق تاني يوم لاقي عربيه بي ام دبليو قدام الشقه و قالو ده هديه حماك

رايت نمله تحمل خبز فسئلتها الي اين ذاهبه بهذا الخبز قالتلي لأولادي قولتلها امال فين جوزك قالتلي مش مجوزه بس قومت قتلتها عشان نمله شمال

نكت مصريه

نكت مصريه
و بكدا خلصت معانا النكت المصريه الجميله اتمني تكون عجبتكم و استمتعتم مع نكت مصريه و اهلا بكم في اي وقت

عن المدونة

علي جو نكت مصريه جديده و كلها فيها محتوي جميل و هنا الصندوق الاسود للنكت علي مر التاريخ اتمني مع دخولك وسط اسره نكت مصريه ان تكون سعيد و تملاء السعاده في نفوس الاعضاء

0 تعليق على موضوع : نكت مصريه جميله اوي

  • اضافة تعليق

  • الأبتساماتأخفاء الأبتسامات

    إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

    إتصل بنا

    أقسام الموقع

    حمل تطبيقنا

    زوار المدونة

    إحصائيات المدونة

    جميع الحقوق محفوظة لـ

    نكت مصريه

    2017