-->
recent

نكت طازه - النكت الجديده

recent
recent
جاري التحميل ...
recent

مواقف اغبياء الجزء الثالث

السلام عليكم بعد نجاح "مواقف اغبياء الجزء الاول" و "مواقف اغبياء الجزء الثاني" قررنا نعمل الجزء الثالث عشان تضحك معانا علي احلي مواقف مضحكه ممكن تشوفها من الافراد نفسهم هتقراء و هتحس اد ايه الناس ده كانت غبيه للحظات و لكن هذه اللحظات لا تنسي بسبب الضحك او الصدمه التي تحدث وقت الفعل نفسه

مواقف اغبياء

مواقف اغبياء

  1. كنت داخل اصلي انا واصحابي في الجامع ورحت اتوضا ورجعت باسال صاحبي وهو بيصلي هم في الركعة الكام ربنا يسامحني 
  2.  وانا صغير رحت الفرن بقول للراجل هات ب 5 ج عيش بعد اما ادهملي بقولو الحساب كام 
  3. كنت بلعب دمنه وبعدين كان في ايدي الدباره وقمت مموتها 
  4.  مرة في الشغل قالولي اعمل شاي فا بقول لزميلي هات الولاعة عشان اولع النار وانا افكرتو بوتجاز اتاري عيون انبوبة الغاز
  5. گنا قاعدين في قهوة أنا وأتنين أصدقائي المهم واحد صاحبي شاور علي شخص المفروض يعرفه فلقينا الشخص ده جاي بإبتسامة فصاحبي قااام وفتح أيديه وجهز نفسه للاحضان بقااا راااح معدي صاحبي وسلم علي وااحد واقف وراه 😂أحنا گسرنا الطرابيزة من الضحك
  6. انا. ممرض مرة رحت الشغل واكتشفت اني اجازة... المشكلة انه كانت السااعة 11 بالليل و. كان في شاب زميلي مريض و نايم بنفس القسم. فزملائي سالوني عن الللي جابني بنص الليل. قلت. لهم جاي ازور فلان وطبعا ما صدقوني. و كان يوم مسخرة
  7. مرة فضيت البن في السكرية ورميت السكرية في الزبالة😂
    مش دي المشكلة اني حبيت اعمل قهوة اعدت ادور بالمعلقة علي البن في الكيس الفاضي 
  8. لما ببقي نازل الصبح واركب عربيه والم الاجره في كميه غباء بتحصل رهيبه
  9.  اعرف واحد راح يجيب فلفل من عند بتاع المخلل
    الراجل بيقول عايز دقه عليه قاله لا اصل مبحبش الشطه
  10. انهارده دخلت الماركت اشتريت شويه حاجات عشان افطر وحاسبت وسبتهم ومشيت وخارج ايدى ف جيبى انما ايه برنس وربنا

مواقف اغبياء تموت من الضحك

  • كنت معلق مفتاح الشقة فرقبتي وقلبت الدنيا علية وخليت البيت كلة يدور عالسلم وفالشارع
  • لما جبت 8 فى امتحان ميد ترم وقعدت اقول انا نقصت الدرجتين فى ايه وطلع الامتحان من 40
  • مره عملت نسكافيه فحطيت النسكافيه والسكر ف المج
    وطبعا عقلي كان مشغول ف المذاكره فحطيت الماء ف المج وهو باااااارد اصلا لسه مش حطيته ع النار (فلوسك راحت يا نعيم)
  • انا شغال فى مكن التصوير وكنت بسلم ماكينة ولازم اعرفها برنتر المهم مكنتش مركز وعرفت الماكينة وعمال ادى اوردرات طباعة وهى مش عايزة تطبع فطبعا عملت كل حاجه فى الماكنة عشان تشتغل وهى مش عايزه اكتر من ساعتين وفى الاخر اختشفت انى مش موصل الكابل بتاع النت فى الماكينة
  •  كنت ف الامتحان يوم الاتنين وكنت واخد الفون معايا المهم المستر قال مفيش غش ولو حد غش هديلو صفر فانا عملت نفسي زكي وطلعت الفون هوب ف اول سوال ف التاني الاقي المستر جنبي وقالي بتعمل ايه قلتلو بستفسر
  • كنت راكب اوتوبيس والراجل هدى على جمب عشان ف راجل كبير عايز يطلع ومعاه شنطه كبيره جدا فا نزلت على السلم عشان امسك منه الشنطه واساعده الاوتوبيس اتحرك وقعت انا والراجل من الاوتوبيس والمصيبه بقي ان انا والراجل وقعنا والشنطه ف الاوتوبيس مشي
  • كنت رايح مشوار بالعربيه 
    وركنتها وخلصت المشوار 
    ورجعت البيت مواصلات 

    ورحت جبتها تاني
    كنت رايح الدكان اشتري حاجة وكنت رايح بالعجلة اشتريت اللي عايزة ومشيت وسبت العجلة عند الراجل وبعد مروحت افتكرتها وخدتها جري لحد الراجل وطلعتله بقوله فين العجلة قالي اهي قولتله شكرا وسبتها ومشيت راح ناده عليه وقالي اما تفوق ابقي تعالي خدها
  • مره اترعبت وصوت من كلب ورايا وطلع خيال العبايه بس تخيلت انه كلب 
  • واحد اخرص جيه يسأل ع ابويا ..فماكنش موجود..اتصلت عليه وقلتلوله خد كلمه معاااك اهو

عن المدونة

علي جو نكت مصريه جديده و كلها فيها محتوي جميل و هنا الصندوق الاسود للنكت علي مر التاريخ اتمني مع دخولك وسط اسره نكت مصريه ان تكون سعيد و تملاء السعاده في نفوس الاعضاء

0 تعليق على موضوع : مواقف اغبياء الجزء الثالث

  • اضافة تعليق

  • الأبتساماتأخفاء الأبتسامات

    إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

    إتصل بنا

    أقسام الموقع

    حمل تطبيقنا

    زوار المدونة

    إحصائيات المدونة

    جميع الحقوق محفوظة لـ

    نكت مصريه

    2017